Breeding interesting Australian species

Diskutiere Breeding interesting Australian species im Haltung Forum im Bereich Spinnen; Hallo, Firstly, forgive me for writing in English, I cannot write in German :) Here is a very interesting species mid courtship. The hold of this...
  • Breeding interesting Australian species Beitrag #1
D

digdown20011

Beiträge
8
Punkte Reaktionen
0
Hallo,
Firstly, forgive me for writing in English, I cannot write in German :)

Here is a very interesting species mid courtship. The hold of this Selenocosmiinae species is unique in that the male always crosses his anterior legs (beine I) at distal Tib/ basal met. I and locks all the female anterior legs in a lateral postion. This hold occurs everytime this species is bred in captivity. This is fast becoming one of my favourite theraphosids, very chunky!!







gruß
Steve
 
  • Breeding interesting Australian species Beitrag #2
Golf2tuning

Golf2tuning

Beiträge
265
Punkte Reaktionen
0

AW: Breeding interesting Australian species

Hi Steve

Firstly, forgive me for writing in English, I cannot write in German
No Problem.

I know your pic´s, (these and many onther) from the ts board, very nice.
I really like your tarantulas !



bye
Johannes
 
  • Breeding interesting Australian species Beitrag #3
Todoo

Todoo

Beiträge
472
Punkte Reaktionen
5

AW: Breeding interesting Australian species

Hy!
I know´n this Pics too.
You got a nice Spider. :D

Bye, Steve (too) :lol:
 
  • Breeding interesting Australian species Beitrag #4
BlackSun

BlackSun

Beiträge
1.570
Punkte Reaktionen
3

AW: Breeding interesting Australian species

Hallo,

very nice spiders and very nice pics too. Hopefully these genus would be more common in europe. I wish you lots of spiderlings. I think the very interesting Selenocosminiiae needs mor promotion like this.
 
  • Breeding interesting Australian species Beitrag #5
Skuromis1

Skuromis1

Beiträge
329
Punkte Reaktionen
0

AW: Breeding interesting Australian species

Hi Steve,

Firstly, forgive me for writing in English, I cannot write in German :)

you can do it! Simply learn some more German (hallo is a quite good starter :p). Writing itself is the same as writing in English ;)
However, very nice pics and spiders as well, I wish you all the best for an good eggsac.

Best regards, Marc.
 
  • Breeding interesting Australian species Beitrag #6
D

digdown20011

Beiträge
8
Punkte Reaktionen
0

AW: Breeding interesting Australian species

Hallo!!
I know very little German, danke :)

Living in Australia, I can only work with Australian Selenocosmiinae so it gives me a chance to focus on them as a group :)

Cheers,
Steve
 
Thema:

Breeding interesting Australian species

Breeding interesting Australian species - Ähnliche Themen

28.10.2017 - 50. Internationale Vogelspinnenbörse in Marbach am Neckar inkl. Vortrag: Hallo zusammen! An dieser Stelle möchte ich auch auf unsere kommende 50. Internationale Vogelspinnenbörse in Marbach am Neckar hinweisen...
Animal Dealer Hunde Spanien: Hallo, ich bin neu hier und wollte gleich mal was loswerden (Hoffe ich poste hier richtig :D). Im Grundegenommen besteht mein Anliegen mich hier...
Richardson Squirrel and Chipmunk owner, I need your help (french veterinary thesis) !: Hello ! I’m a french veterinary student and I’m writing a thesis on the behavior in captivity and needs of exotic rodents. There is very few...
Wieviel Action dürfen wir für unser Geld verlangen...:-)): Hi, über die englischsprachige Solarmeter-Mailingliste läuft derzeit eine interessante Diskussion über UV-B, Vitamin D etc. In diesem Rahmen hat...
Meine Gedanken zu W&Ys: Liebe Forenteilnehmer, überwiegend wegen dem Zeitmangel durch einen neuen Job habe ich in den letzten zwei Jahren nur sehr wenige Leopardgeckos...
Oben